Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Så fik jeg endelig min quad hjem.
Har idag været i Tylstrup(Aalborg) og hente min første quad, en Hyosung te450???? Det var dog noget af en vanvittig tur hjem til djævleøen i voldsomt blæsevejr, og noget af en debut (kørte den hjem)???? Men jeg kom helskindet hjem og nu glæder jeg mig bare til at komme ud og trille, når vinden har løjet af????
Hyosung Te 450
Svar
Citat:jbh4 skrev:

Har idag været i Tylstrup(Aalborg) og hente min første quad, en Hyosung te450???? Det var dog noget af en vanvittig tur hjem til djævleøen i voldsomt blæsevejr, og noget af en debut (kørte den hjem)???? Men jeg kom helskindet hjem og nu glæder jeg mig bare til at komme ud og trille, når vinden har løjet af????
tillykke med den! Big Grin hvordan kører sådan en på motorvejen?
Svar
TakSmile Når jeg lå i læ, kørte den super godt, men det meste af tiden kom der voldsomme vindstød fra siden, og så skulle der virkelig holdes fast i styret!
Hyosung Te 450
Svar
Tillykke med maskinen og tillykke med at du kom helskinnet hjem Smile føj da for en tur. Der var vel også vådt?
Jeg er ret sikker på at du kan finde din TE450 i nogle af de videoer herinde ;-)
Tidligere ejer af: SMC 302, Dinli Centhor 700 og Adly 500. Kører nu Honda VFR800
Svar
Tillykke med maskinen.
Svar
Ja har set den i nogle af dine videoer JanSmile
Den havde bare andre nr. plader på der.. Og takBig Grin
Hyosung Te 450
Svar
Hej tillykke
Fint at høre at den kører godt
Jeg har haft mange gode timer på den.????

Har skiftet til mc
God tur til sommer
Cubic
Svar
Tak CubicSmile Kan se at du har passet rigtig godt på denBig Grin
Hyosung Te 450
Svar

Forum spring:

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)