Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SMC 700 J-Max
Hej

Jeg er ny herinde. Har netop købt en SMC 700 J-Max med dæk, som både kan bruges on og off road.  MAXXIS Bighorn. Vil dog gerne have et sæt rene on road fælge/dæk. De bestående dæk har størrelse AT26x10-14 bag og 26x8-14 for. Importøren oplyser at fælge er krydsmål er 4x110 og at de bestående er 14x7  tommer og de 7 består af 5 tommer indvendig og 2 tommer udvendig. 

Kigger efter noget brugt og ser også på bilfælge og dæk. Og så er det jeg synes at det bliver svært med de forskellige måltyper osv .....

Nogen som har gode ideer og kan regne ud hvilke bil fælge dæk, som kan bruges?

På forhånd tak.
Svar
Jeg er ret sikker på at du skal bruge en adaptor for at kan montere bilfælge.
Der findes mig bekendt ingen bilfælge med krydsmål 110
Tidligere ejer af: SMC 302, Dinli Centhor 700 og Adly 500. Kører nu Honda VFR800
Svar
Jeg er ret overbevist om at du kan købe fælge der er 4x110 og så bruge slingrebolte (bolte med løs konus) der er i hvert fald fremgangsmåden på min cectek der kører 4x110 og den kører formidabelt. Så det er bare at finde nogle følge fra en Peugeot eller citroen Smile

Og jeg mente selvfølgelig fælge der er 4x108
Dinli 901

Tidligere Smc Jumbo 302
Svar
(21-06-2016, 14:25)Frost Skrev: Hej

Jeg er ny herinde. Har netop købt en SMC 700 J-Max med dæk, som både kan bruges on og off road.  MAXXIS Bighorn. Vil dog gerne have et sæt rene on road fælge/dæk. De bestående dæk har størrelse AT26x10-14 bag og 26x8-14 for. Importøren oplyser at fælge er krydsmål er 4x110 og at de bestående er 14x7  tommer og de 7 består af 5 tommer indvendig og 2 tommer udvendig. 

Kigger efter noget brugt og ser også på bilfælge og dæk. Og så er det jeg synes at det bliver svært med de forskellige måltyper osv .....

Nogen som har gode ideer og kan regne ud hvilke bil fælge dæk, som kan bruges?

På forhånd tak.

Hej Frost og velkommen.
På min Goes 625 i max har jeg fælg ITP SS 212x15" og bildæk 205/70Rx15" både for og bag og det kører bare den er fuldstændig rolig i styrtøjet.
fælgene har x mål 110
så rigtig god fornøjelse med det.du kan jo se min maskine med fælgene Wink
G M N GOES 625 I Max
Svar
Slingrebolte kan vel kun bruges hvis center hullet passer, ellers bliver det vel svært at få hjulet til at sidde lige.
Tidligere ejer af: SMC 302, Dinli Centhor 700 og Adly 500. Kører nu Honda VFR800
Svar

Forum spring:

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)