Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
De nye ATV regler
Okay, helt nye er de ikke.
Tror vi alle har hørt om dem.
Men fik denne mail i dag fra Typhoon:

Citat:
Så er det sidste læs Adly 500 på vej for i år, ja måske nogensinde!

Der bliver talt om Euro 4, slår det igennem, er det udelukkende muligt at registrer ATV'er med kardantræk og EFI (elektronisk brændstof indsprøjtning), som er langt dyre i produktion og meget mindre fleksibel til gade kørsel. Denne model vil, uden tvivl, være den bedste investering i en gaderacer og fremtidens modeller vil uden tvivl ikke kunne følge med, hverken på pris eller køreegenskaber. Adly 500 vil absolut være den ATV med størst genhandelsværdi i fremtiden.

Citat slut.

Det bliver spændende at se hvad det gør ved priserne på de nuværende med stiv bagaksel. Overvejer at tage min af markedet igen, og se tiden lidt an.
Svar
Salgs annonce han ønsker da et mersalg.
Nuværende : Yamaha Raptor 700R SE

Tidligere : Smc 520 rr Racing Edition.
Tidligere : Adly 500 R Special Edition.
Tidligere : Smc 303 ram Racing Edition.
Svar
Ja, men nu var det mere de kommende ændringer som var op til diskussion.
Men der er desværre meget stille på dette forum.
Svar
(29-07-2016, 16:50)Noziroh Skrev: Ja, men nu var det mere de kommende ændringer som var op til diskussion.
Men der er desværre meget stille på dette forum.

Ja der er MEGET stille  Undecided

Reglen skulle vist nok gælde fra januar men der er blevet indregistreret flere Raptor 700 i år
Nuværende : Yamaha Raptor 700R SE

Tidligere : Smc 520 rr Racing Edition.
Tidligere : Adly 500 R Special Edition.
Tidligere : Smc 303 ram Racing Edition.
Svar
Det må være en meget lang sommer ferie  folk er på for her sker jo ikke en skid her inde eller er alle bare løbet tør for benzin
Svar
Jeg har været inde og læse lidt op på den der euro 4 og den beskriver intet af det som han prøver at sælge maskiner på og jeg har talt med en anden impotør af atv som siger det samme som mig.... euro 4 er omhandler kun forurening nemlig.
Ny Gasgas 500cc quad til off road.
FØR Dinli Centhor 700 TAGET af en tyv :-@
Svar
Ja der er lidt stille for tiden, men det plejer der at være i industriferien hvor mændene bliver tvunget på campingtur af konen :-)

Ang. regler så tror jeg det hænger sammen med det som også tidligere er blevet diskuteret :-)
http://gadeatv.dk/showthread.php?tid=1024
Tidligere ejer af: SMC 302, Dinli Centhor 700 og Adly 500. Kører nu Honda VFR800
Svar
Euro4 kræver direkte indsprøjtning så vidt jeg ved, og det siges at så stopper Subaru med at producere deres motore til ADLY 500 da det ville blive for dyrt.

Sendt fra min F8131 med Tapatalk
Svar
En Adly 500 er som også en rigtig fed maskine, men for de færre penge kan man købe en helt ny Ford KA, som man så kan klippe taget af og montere et styr istedet for rat.
Jeg syntes generelt de maskiner er ALT for dyre i forholde til hvad man kan købe en almindelig bil til. JA jeg ved godt at det ikke kan sammenlignes, men der er sku noget der ikke hænger sammen.
Tidligere ejer af: SMC 302, Dinli Centhor 700 og Adly 500. Kører nu Honda VFR800
Svar
Jeg mener ikke helt at ATV/MC kan og skal sammenlignes med personbiler på prisen.

Du kan jo takke de danske afgifter osv for de priser.

Sendt fra min F8131 med Tapatalk
Svar

Forum spring:

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)