Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gadeatv.dk er den ved at brænde ud
Nu har der været sommerferie og syntes at folk er meget passive her inde om det er fordi der er kommet så mange grupper på Facebook med ATV.skal der ikke snart ske et tiltag af en art eller er det bare mig der er noget galt med mvh Kim
Svar
Kim du har helt ret i at der ikke sker meget her på siden.

Det er let for gud og hver mand at oprette en facebook gruppe, og der er nu så mange grupper at det har spredt ATV folket ud over det danske land hvor de så sidder og skriver i hver sin facebook gruppe.

Der er også en anden ting i det, jeg har tidligere været meget aktiv med at holde gang i gadeatv.dk, og det er også ganske let hvis bare man sørger for at der bliver arrangeret nogle ture og man holder nogle træf. Man kan sagtens samle folk hvis man gør noget.
Jeg er dog kommet til den konstatering at folk helst vil "deltage" men sjældent selv komme med initiativ til at arrangeret en tur/træf. Jeg tror der er mange det bare sidder og venter på at der sker et eller andet, uden lige at spørge sig selv om man skulle prøve at komme med et forslag.

Det er brugerne der skal "bære" forummet, og det er brugerne selv der skal skabe sammenholdet og arrangere ture og træf, så istedet for at sidde og kigge på hinanden, så ta noget initiativ og kom ud af starthullerne!
Jeg vil gerne med ud at køre, hvem arrangerer en tur? :-)

(Credit til fyn "afdelingen" hvor der er nogle aktive gutter")
Tidligere ejer af: SMC 302, Dinli Centhor 700 og Adly 500. Kører nu Honda VFR800
Svar
tak her fra Fyns afdeling af WAP 89 og mig selv vi prøver med hiv og svig og få nogle med ud og køre tur
en det er ikke den stor udmelding der kommer til tur kørsel der mangler noget initiativ fra medlemmerne af og lige om lidt er det jo blevet vinter

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Der bliver arrangeret turer her og på div fb sider men der er åbenbart ikke interessere for at deltage.
Jeg har spurgt ind til hvad folk vil køre og prøver at arrangerer ud fra det men der er ingen tilslutning.
Måske mange af dem der er i grupperne ingen maskiner har men bare vil snakke.
Svar
Jeg vil rigtig gerne være mere aktiv, og med på nogen dagture, men med nogen tiltider lange arbejdsdage og 2 små børn er det ikke altid at overskuddet er tilstede...

Sendt fra min F8131 med Tapatalk
Svar
så må du bare sige til så er jeg klar
skal du med til langeland d 10/9
Svar
Jeg har lige pt revet nogle nerver over i min langemand så skal holde den i ro i 6 uger. Men har fået lov at sidde bag på jan hvis vi kan lave en tur. Kom nu inden det bliver forsent :-)
Honda 1000RR
Svar
(01-09-2016, 20:38)wap89 Skrev: så må du bare sige til så er jeg klar
skal du med til langeland d 10/9
Jeg kunne nok godt overtales Big Grin hvis det altså er godt vejr

Sendt fra min F8131 med Tapatalk
Svar
Der bliver fint vejr på lørdag ️så det er da bare at hoppe med på turen

Sent from my iPad using Tapatalk
Svar

Forum spring:

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)