Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hej til alle
Hej har tit været inde og lure, men har nu besluttet at oprette mig som bruger, selvom jeg godt nok synes at der ikke er meget liv her på siden på det sidste, men det er måske fordi at "man ikke har fået støvet ATV en af endnu" Big Grin
Kører selv Dinli 450 som jeg har haft i 9 år, men det bliver ikke til så meget køren , så hvis der er nogen i nærheden der vil med ud at køre så sig til  Smile

MvH Bjørn62
Svar
(29-04-2018, 10:56)Bjørn62 Skrev: Hej har tit været inde og lure, men har nu besluttet at oprette mig som bruger, selvom jeg godt nok synes at der ikke er meget liv her på siden på det sidste, men det er måske fordi at "man ikke har fået støvet ATV en af endnu" Big Grin
Kører selv Dinli 450 som jeg har haft i 9 år, men det bliver ikke til så meget køren , så hvis der er nogen i nærheden der vil med ud at køre så sig til  Smile

MvH Bjørn62

Hej Bjørn62

Jeg har lige meldt mig ind i gadeatv.dk - har købt min første quad, en cectek quadrift 500.
Jeg bor godt nok på Salling (er oprindeligt fra Vendsyssel), men er da med på en tur med dig, når vi får lidt bedre vejr, måske til forår, vi kan måske få nogle flere med på ideen!
Jeg har et sommerhus tæt på Thy nationalpark og kører tit turer der og Vorupør/stenbjerg, hvad jeg nyder i fulde drag!
Mvh. Quadrift500
Svar
(29-04-2018, 10:56)Bjørn62 Skrev: Hej har tit været inde og lure, men har nu besluttet at oprette mig som bruger, selvom jeg godt nok synes at der ikke er meget liv her på siden på det sidste, men det er måske fordi at "man ikke har fået støvet ATV en af endnu" Big Grin

MvH Bjørn62

Vedhæftede filer Thumbnail(s)

Svar

Forum spring:

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)