Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ny ADLY 500S LOW RIDER
Så er vi enige om en byttepris Ronni og jeg Smile nu afhænger det hele bare af, om forsøget med at montere den bageste kædehjul FLANGE fra Adly 320 på Adly 500S lykkes, og gør det dét Smile så kan man få et 32T, eller gerne et mindre – det er et Ronni og Jan projekt, så det er i de BEDSTE hænder. (y) Wink

Ligeledes undersøger Ronni med et evt. 16T for, så når der er svar på disse Smile så går bestillingen i gang af en ny ADLY 500S Performance – Low rider i hvid - hvis tingene lykkes. B)

Er det er dejligt Ronni og Jan – ansvaret ligger nu på jeres skuldre. Wink
ADLY 500S Performance – Low rider
Tidligere Dinli 901
Tidligere SMC Jumbo 302
Svar
Det lyder godt nok spændende Per(y)Wink Glæder mig til at se denSmile
Hyosung TE 450 Low Rider  
(pladevibrtoar)
http://youtu.be/r596Sl7Lp10
Svar
Jeg håber det lykkes med alt det gearings sjov, for ellers ved jeg ikke om jeg skal beholde Dinli´en, men det bliver nok afgjort i den nærmeste fremtid Wink
Tidligere Dinli 901
Tidligere SMC Jumbo 302
Svar
Her er forskellen på km. fra 14" til 17" det giver faktisk meget, så det er absolut også en løsning Smile

Før----50 km/t------80 km/t------100 km/t------120 km/t------150 km/t
Efter--44.7 km/t----71.5 km/t---89.4 km/t------107.3 km/t----134.1 km/t

Jeg kun godt i første omgang - hvis jeg får handlet, finde på bare og sidde de 17" kun bag på Smile det giver faktisk meget B)
Tidligere Dinli 901
Tidligere SMC Jumbo 302
Svar
har lige fået mit lavet om, har et 15 tands for det er ok. men 32 bag det var ikke godt kunne ikke komme op i 5 G. normal er der 44 tænder bag, så fået et 40 bag og det er meget beder(y) Så den er helt ok nuWink
Hyosung TE 450 Low Rider  
(pladevibrtoar)
http://youtu.be/r596Sl7Lp10
Svar
Ja bare det virker Smile og man er tilfreds med de omdregninger den tager... så er det som det skal være.

Jeg køre nu på Dinli´en 15T for og 34T bag, og den har den ingen problemer med og trak Smile kun sagtens køre med et mindre bag, men det fåes desværre ikke til den :-S
Tidligere Dinli 901
Tidligere SMC Jumbo 302
Svar
Kanon - Må håbe det blir til noget Smile

Hva blev bytte prisen hvis du vil ud med det? Smile
SMC Ram 520RR - Raan Raan.
Fra Skanderborg
Svar
Ja vi håber Wink

Jo men der er som ikke noget og skjule B)

ADLY´en skal leveres med følgende:
Lille bagagebær.
Rullegas.
Gadegearing plus (Nav fra ADLY 320) til 32T bag

Pris på gaden for ADLY 500S med tilbehør og montering af div.:
ca. 83000.00 kr.

Bytte pris 50000.00 kr.
Tidligere Dinli 901
Tidligere SMC Jumbo 302
Svar
Okay - Lyder os som en fair pris - De dinli`er jeg har set har os været tilsalg for omkring de 30k, så det passer jo meget godt Smile

Hva er grunden til skiftet? Bare for og prøve noget nyt ?
SMC Ram 520RR - Raan Raan.
Fra Skanderborg
Svar
Ja det tror jeg som osse Smile

Ronni er en meget fair mand og handle med http://www.atvatv.dk/ (y) jeg føler mig igen godt behandlet, i forbindelse med køb af hans produkter og reservedele (y)

Jeg er på ingen måde utilfreds med Dinli´en Smile det er nok mere for at prøve noget nyt :r6

Og så ADLY`ens udseende samt dens opsætning til gadekørsel, har jeg altid været vild med, den er bygget fra dag et af, til gadekøsel (y)
Tidligere Dinli 901
Tidligere SMC Jumbo 302
Svar

Forum spring:

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)