Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bornholmer tur - Planlægning.
Hej ATV street dudes Smile

Det lader til at der er stemning for en Bornholmer tur og det er jo bare super fedt!

Det er ikke altid let at planlægge noget hvor mange har en mening, men vi skal finde den løsning der gør flest tilfreds. Der er flere muligheder som jeg lufter her.

Som udgangspunkt tager vi afsted en fredag og rejser i samlet flok til Bornholm.

Der er følgende rejsemuligheder for udrejsen:

1. Turen med færgen fra Køge til Bornholm varer 5½ time og er fra kl 00:30 - 06:00, dette betyder at vi nok er noget balleret når vi ankommer til Bornholm.
2. Vi kan sejle fra Ystad til Bornholm med hurtig færge på 1,5 time. Fra københavn til Ystad er der ca. 1.5 times ATV kørsel (110km). Dvs. hvis vi kan komme fra kbh. i god tid om fredagen kan vi være på Bornholm samme dag/aften.

Der er ingen tvivl om at vi skal se alt, hvad der er at se på Bornholm, og det lader til at vi kan få en lokal guide (ik lillebror) Smile dvs. at Lørdag suser vi rundt på ø'en og leger turister, og ser de mest spændende ting (dvs. ikke for mange kirker) Big Grin

Søndag er vi stadig turister på Bornholm, men her vil nogle måske gerne hjem om aftenen og andre vil måske gerne have en dag eller to ekstra.
Mit forslag er at lade det være op til de enkelte hvornår og hvordan de vil hjem, dvs. vi planlægger tur lørdag og søndag også ellers tager den derfra.

Billetterne til færgen skal bestilles hjemme fra. Dette betyder at alle skal vide hvor lange tid de vil være på Bornholm da både ud/hjem rejse bestilles i god tid.
Jeg har fået et telefonnummer at bestille på da vi jo har fået en helt speciel rabat. 413kr pr. enkelt rejse for 1 stk ATV med max 2 personer Smile Jeg forstiller mig at jeg står for billet bestilling og deltagerne overfører $$ til mig (mere om det senere).

Jeg vil meget gerne høre jeres mening.
* Vælger vi punkt 1 eller 2 eller??
* Skal vi tage telte med og bo på campingplads, hytte eller hotel??
* Forslag til afrejse dato? (syntes det skal være i maj eller juni så der bliver plads til endnu en "stor" tur i August).
* Alt i forlag og gode ideer modtages Wink

Jeg har brug for jeres input.
Jan.

PS. Jeg håber da at nogle fra Jylland har lyst til at deltage. Jeg tager i hvert fald turen endnu engang fra Aalborg til Sjælland på Adly ræseren ;-)
Glæder mig helt vildt!.......

UPDATE.
Følgende er tilmeldt:

1. Lang Tur (og fruen)
2. TS
3. Lillebror (bor selv på Bornholm)
4. Meho
5. John Jensen
6. Kwsn
7. Jangermann
8. Clegg
9. Konen
10. Lille John
11. DTMCHEFEN (og fruen)
12. Moe
Tidligere ejer af: SMC 302, Dinli Centhor 700 og Adly 500. Kører nu Honda VFR800
Svar
Hej Jan har du også lagt turen på ATVFORUM.danmark,sverige det kan ske der er nogen derfra der vil med på turen:r1
G M N GOES 625 I Max
Svar
Citat:Lillebror skrev:

Hej Jan har du også lagt turen på ATVFORUM.danmark,sverige det kan ske der er nogen derfra der vil med på turen:r1
Hej Gert, nej det har jeg ikke. Du har ret i at det kunne være sjovt hvis vi kunne mødes med vores svenske brødre.

Atvforum.dk har desværre gjort ordet "gadeatv.dk" til et "bandeord" så man kan ikke linke til tråden her. (De benytter en slags småborgerlig cencur, og vil ikke erkende at gadeatv.dk eksisterer).

Nogle af jer der skriver på de svenske forums må meget gerne linke til tråden her.
Tidligere ejer af: SMC 302, Dinli Centhor 700 og Adly 500. Kører nu Honda VFR800
Svar
Lang tur og kæresten, kan alle ulige weekender i maj.
Fredag søndag passer os fint.
Jeg ynder at bo på hotel. Men at bo på camping giver nok noget mere social samvær, samt det vil se fedt ud, når dyrene står samlet. Og det giver nok mere sikkerhed omkring vores køretøjer.

Lang fra ordinær...
Svar
Det ville passe mig best,at tage færgen Køge Rønne fredag.
Så er vi i rønne kl.6 om morgen.Og hjem igen søndag 1700,
så er vi Køge 2230.Det giver mig mulighed få at passe mit arbejde.Bornholm er lille,så 11/2 dag burde værre nok,til at komme hele øen rundt.Og med kun en overnatting så burde
alle have råd til det.(y)Big Grin(y)
Og vi har jo Lillebror til at vise os de rigtige steder,veje,bakker og sving (y)
MVH T.S
Svar
Det lyder fornuftigt TS.. Med sådan en tur kan alle være med og samtidigt passe sit arbejde. Skal vi ikke lave turen i juni ??
Hyosung Te450.. Meho edition...
Tidligere køretøj : Mustang damecykel og Rocky Herrecykel.
Svar
Jeg er nok mest tændt på Ystad, da den tur giver lidt mere køretid og også lidt mere tid på øen. Allerhelst så jeg gerne afgang fredag tidligt, så der kan køres i god ro og orden til campingpladsen, samt mulighed for at hygge fredag aften.
Men ellers er der jo mulighed for, at man kan arrangere kørslen, så alle bliver tilfredse.
Jeg ville gerne tilslutte mig turen hjem med T.S.

Mvh
Lang tur

Lang fra ordinær...
Svar
Hej jeg er mest til at vi kører til Ystad.
Vad med pinsen
Kører af Dinli 904
Svar
Er det smart at køre så langt på motorvej...
Hyosung Te450.. Meho edition...
Tidligere køretøj : Mustang damecykel og Rocky Herrecykel.
Svar
Jeg smider lige forsigtig en dato på bordet.
Hvad siger i til: Fredag den 7 juni??
Svar

Forum spring:

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)