Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MEGA Sveriges tur PART 3, 17. august 2013
Kickstartere, PetrolsHead´s, ATVér, QuadRacere, og til os allesammen - Så er det nu, du skal tilmelde dig denne UberNice tur "PART 3" til Sverige.

Vi vil igen alliere os, med vores Svenske brødre, der igen i år, vil tilrettelægge en dejlig natur skøn tur. Hvem husker ikke den lange hale af ATVére sidste år på næsten 500m., hvor vi mønstrede næsten 30 ATVÉRE!! Slaks.

Men i år, der skal vi være i overtal fra DK - Så kampen er startet.

Mødesteder og tidspunkter. 17. august 2012
Kl.08.00 - Rødovre. Statoil, Jyllingevej 166
Kl.08.15 - Rødovre afgang
kl.09.15 - Helsingør - Helsingborg færgen (afgang umiddelbart efter ankomst med HH Ferries)

Svenskerne vil derefter tage imod os, i Helsingborg.

Som sidste år, vil vi, os der kører fra Rødovre, køre et stykke op af motorvejen, inden vi drejer ind på Strandvejen. Det vil vi ca. gøre oppe ved Hørsholm/Rungsted.

For ATVér der kommer fra andre steder af landet kan i koordinere turen til Rødovre via tråden. Så I kan følges - Eller hvis i møder os i Helsingør eller Helsingborg, så meld det også ind i tråden. Mødestedet i Helsingborg, bliver den først kommende P-Plads efter færgelejet.

Vi ses på Grillen
Venlig hilsen
Kbh. Quad
Red Bull Edition by Jarvig
Svar
Følgende vil deltage;

1. Jarvig
Venlig hilsen
Kbh. Quad
Svar
Nu kom den endelig, Sverigeturen. Den er jeg med på, det bliver en fed tur. Ligesom sidste år.Big Grin
Kører af Dinli 904
Svar
Citat:John Jensen skrev:

Nu kom den endelig, Sverigeturen. Den er jeg med på, det bliver en fed tur. Ligesom sidste år.Big Grin
(y) dollor

1. Jarvig
2. John Jensen
Venlig hilsen
Kbh. Quad
Svar
FEEEDT!!
Den er smidt i kalenderen.

1. Jarvig
2. John Jensen
3. Jangermann
Tidligere ejer af: SMC 302, Dinli Centhor 700 og Adly 500. Kører nu Honda VFR800
Svar
Citat:jangermann skrev:

FEEEDT!!
Den er smidt i kalenderen.

1. Jarvig
2. John Jensen
3. Jangermann
(y) Tråden er slået op 2 steder på Facebook, der er ATV relatereret og på atvforum.se og skånequad.se, så mon ikke der vil være mulighed for, Break The Record i år - Og drenge, det DK vs. SE - Vi skal bare være flere fra DK i år Smile
Venlig hilsen
Kbh. Quad
Svar
Super er med på turen,køre til Helsingborg jeg vil prøve at få de andre med fra Bornholm(y)(y)(y)

1. Jarvig
2. John
3.Jan
4.Gert
G M N GOES 625 I Max
Svar
Citat:Lillebror skrev:

Super er med på turen,køre til Helsingborg jeg vil prøve at få de andre med fra Bornholm(y)(y)(y)

1. Jarvig
2. John
3.Jan
4.Gert
Sådan Smile (y)
Venlig hilsen
Kbh. Quad
Svar
Konge (y)

Så er vi allerede nu;

1. Jarvig
2. John
3.Jan
4.Gert
5. Butten
Venlig hilsen
Kbh. Quad
Svar
Citat:Jarvig skrev:

Konge (y)

Så er vi allerede nu;

1. Jarvig
2. John
3.Jan
4.Gert
5. Butten
6 snubbi-sex er klar ;-)
Honda 1000RR
Svar

Forum spring:

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)