Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
4 dages sverige tur den 29/5
Hej Alle er friske Sidst Redigeret tirsdag 1/10

Vi har snakket om at tage en tur til sverige i Maj. En test tur for at prøve nogle ting af inden den helt lange tur til nordkap.

DETTE vil foregå fra den 29/5 til den 1/6... Afgang er kl 09.00 Bemærk afgangs ADR er ændret til ! da vi ikke er flere HVIDOVREVEJ 456 3 TH. i Hvidovre
forventet ankomst til shelter plads ca kl 20-21 Ruten er E22

1. Malmö
2. Sölvesborg
3. Karlskrona
4. Kalmar
5. Oskarhamn
6. Västervik
7. Norrköping
8. Målet er Nord For NorrKöping ved """Holm Sø""". ca 630 km. ( dette er ændret da der ingen shelter er ved den anden sø )

((((Målet kan blive ændret da der kan være tvivl om der er shelter eller ej. Vi søger efter en pålidelig netside hvor man kan finde shelter i Sverige))))

En tur hvor man kan få prøvet af om man kan klare 600 km om dagen, om man har det rigtige med, og hvad er skidt at tage med på langtur på ATV / UTV og MC..........

Personligt er det første gang vi begge skal på sådan en lang tur på Atv. Så vi tænkte det kunne være fedt lige at prøve nogle ting af på en 4 dags tur...... hvor målet er at køre 600 km ind / op i sverige i et træk. lære noget om sverige hvad er godt og skidt. hvad er dyrt og hvad er billigt....... osv. hvordan er deres shelters og hvad er der brug for udover sovepose, liggeunderlag, camping grej til madlavning osv. samt en hyggetur hvor vi også vil køre rundt i det områd man er i eller køre til et andet shelter..... mulighederne er mange og ideer er velkomne.

Denne tur ville måske også være noget for dem som ikke kan sætte 14 dage af midt i skolesommerferien til at køre til nordkap.

Dette er på Ingen måde en tur der skal tage noget fra den HELT store tur nord på ! men en tur der er det som der er beskrevet.

OPS OPS OPS............... TIL folk som kommer langt væk fra. så i Ikke skal køre kl meget meget tidligt om morgenen for at være i kbh til kl 09. Stiller jeg gerne overnatnings plads til rådighed. Onsdag den 28/5 om aften til torsdag hvor vi skal køre. jeg har plads til 6-8 personer og er der behov for flere pladser kan det nok findes. Giv besked så snart du/i ved om i vil komme onsdag aften.......

MVH Myggen ( Henrik ),Nutcase ( Rene )
Den Dag jeg giver slip på mit indre barn. Er den dag jeg indrømmer jeg er blevet gammel og kedelige.
køre Hyosung TE 450
Træffes på 22988834
Svar
Deltagerliste indtil nu

1. Myggen ( Måske ) køre MC
2. Nutcase....... Køre ATV
3. Weednation12....... Køre ATV
4. 400ccmatv....... Køre ATV
Den Dag jeg giver slip på mit indre barn. Er den dag jeg indrømmer jeg er blevet gammel og kedelige.
køre Hyosung TE 450
Træffes på 22988834
Svar
Jeg er frisk, hvis det er i en ulige uge.
Det er fint at få testet både røv og maskine inden den rigtige tur.

Lang fra ordinær...
Svar
Er tids punktet fastlagt?
for så smider jeg eventen i kalenderen.
Tidligere ejer af: SMC 302, Dinli Centhor 700 og Adly 500. Kører nu Honda VFR800
Svar
Jangermann

Vent lige for planen er at køre onsdag men det er jo ikke alle som måske kan få fri. Så skal lige høre hvad folk er til. For så kan det være det først bliver den 29/5 at vi skal køre for at få så mange som muligt med
køre Hyosung TE 450
Træffes på 22988834
Svar
Hvad med den 21/5.?
Er det en umulig dato?

Så kunne jeg nemlig også deltage, så man kan få trænet numsen litd.

Lang fra ordinær...
Svar
Hvad med den 21/5.?
Er det en umulig dato?

Så kunne jeg nemlig også deltage, så man kan få trænet numsen lidt..

Lang fra ordinær...
Svar
Langtur

den 21/5 er ikke en go dato da man så skal ha fri 3 dage fra job. vi har valgt 28-29/5 til en 1/6 da det er kristi himmelfartsdag den 29/5 som er hellig dag. og alle holder jo stort set fri fredag den 30/5 og dermed giver også 2 dage mere at være på tur.
køre Hyosung TE 450
Træffes på 22988834
Svar
Langtur

der har også været på tale den 5/6 til den 9/6 men dette mener vi ligger for tæt på den store tur. April er helt udelukket da det endnu vil være for koldt for nogle. så har der været snakket om den 16/5 ( bededag ) til 18/5 men det giver os kun 3 dage og så vil det hele gå op i at køre og køre. og ingen rigtig tid til at nyde, hygge, lege og slappe af. hvis vi skulle køre 200 km måske så ja. men vi skal køre 600 km så det vil kræve at vi har flere dage at tage af....... så valget af 28-29/5 til 1/6 er valgt udfra mange fakta
køre Hyosung TE 450
Træffes på 22988834
Svar
Jangermann

du må godt ligge den ind i events kalenderen 29/5 til 1/6 tak
køre Hyosung TE 450
Træffes på 22988834
Svar

Forum spring:

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)