Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Burger camp 2014
UPDATE, SÅ kom dato på plads.

Hej.

Jeg trænger til noget at glæde mig til, derfor inviterer jeg til Burger Camp 2014 i Aalborg fra Fredag aften til Søndag formiddag den 5,6,7 September 2014

I ankommer Fredag aften hvor i overnatter i telte i vores have. Jeg har et par telte jeg sætter op, resten bliver i nød til at medbringe.
Lørdag kører vi en laaang tur i det nordjyske. Hvis vejret er til det, kører vil til Skagen og følger vestkysten tilbage til Aalborg. Måske kører vi også lige forbi Hanstholm og ser kanon stillingen. Lørdag aften byder jeg på varme burgere fra gillen og kolde øl/vand.
Søndag formiddag spiser vi varme rundstykker (fra grillen) herefter er arrangement slut og dem der kommer langvejs fra kan være hjemme i god tid.
Jeg kører turen på MC (har ingen ATV mere).
Håber vi kan blive mindst lige så mange som sidste år hvor vi havde en feeed weekend.

Glæder mig til at se jer.

Tilmelding i tråden her.

1. Jangermann
2. Nutcase
3. John Jensen
4. Lund
5.
6. Snubbi-sex
7. Veenstra
8. Flemming Butten
9. Kwsn
10. Raptor 700
11. Kedelspasseren
12. Bufas
Tidligere ejer af: SMC 302, Dinli Centhor 700 og Adly 500. Kører nu Honda VFR800
Svar
Sådan Germann, den er jeg helt sikker med på - ja nu er der noget og glæde sig til, SUPER ide (y) Smile
ADLY 500S Performance – Low rider
Tidligere Dinli 901
Tidligere SMC Jumbo 302
Svar
Germann du er en gutter mand Wink det er jeg også helt klar på en Burger Camp og en god tur rundt i det nordjyske. håber der kommer nogle ovre fra øen de er nu så rare :R5
Honda 1000RR
Svar
Jeg er da helt klart fristet, an på vejret og om tiden lige passer Smile
--------------------
ATV:
CF Moto 800
Tidligere Adly 500S
Svar
Det lyder da fedt. Hvis der er nogen der kører fra Danmark med trailer med plads til et par racere er jeg klar..
Hyosung Te450.. Meho edition...
Tidligere køretøj : Mustang damecykel og Rocky Herrecykel.
Svar
Citat:meho skrev:

Det lyder da fedt. Hvis der er nogen der kører fra Danmark med trailer med plads til et par racere er jeg klar..

Rigtig mænd køre hele vejen på ATVen, også selvom man kommer fra udlandet af Wink Big Grin
Tidligere Dinli 901
Tidligere SMC Jumbo 302
Svar
Det har du fuldstændig ret i.. Meen alligevel. Jeg synes sgu at turen til Bornholm var lang. Så er der sgu længere til jydemandsland..
Hyosung Te450.. Meho edition...
Tidligere køretøj : Mustang damecykel og Rocky Herrecykel.
Svar
Hej Jangermann.
Det lyder da rigtig hyggeligt. Du kan regne med mig. Det skal være meget vigtigt, hvis jeg ikke kan komme, så som begravelse (min egen). Så ses i maj og jeg tager færgen fra Sj. Odde til enten Århus eller Ebeltoft. Vil bestemt køre hele vejen. Måske jeg får selskab af konen.
Venlig hilsen
Lille John.
Lille John kører SMC 520 Ram
Svar
I stedet for igen i år og køre til Skagen Smile kunne det måske tænkes, at der var interesse for turen her? Smile

Tur til Klitmøller og Hanstholm

Aalborg, Nibe, Hornum, Farsø, Hvalpsund (færge over til Sundsøre) Thise, Rærup, Kirkeby, Roslev, Harre, Nykøbing Mors, Øster Jølby, Vilsund, Snedsted, Årup, Nørhå, Stenbjerg, Nørre Vorupør, Vangså og Klitmøller, derefter Hanstholm, en tur på 146 km. fra Aalborg plus km. hjem fra Hanstholm.

Er turen for lang, så laver vi bare om på den Wink

På turen, holder vi selvfølgelig de pauser der skal til, så vi kan indtage vores dosis af mad, is og drikkelse.

Glædelig jul.... Smile
Tidligere Dinli 901
Tidligere SMC Jumbo 302
Svar
Hej John. Fedt at du er klar igen til sommer. Glæder mig til vi ses.

Per det er da den tur vi skal køre, ingen tvivl om det!
Tidligere ejer af: SMC 302, Dinli Centhor 700 og Adly 500. Kører nu Honda VFR800
Svar

Forum spring:

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)