Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SPANIEN TUR 11/7 til 20/7 - 2014
HEJ ALLE

BEMÆRK ÆNDRET MÅL SAMT AFGANGSTIDEN ER RYKKET 1 TIME TILBAGE !!!!
SÅ vær her før kl 17 ellers er vi kørt !

Turen starter Fredag den 11/7 KL 17.00 fra Hvidovrevej 456 3 TH ( Hvis der er folk der kommer fra Fyn/Jylland så skal vi aftale nærmere for der er ingen grund til at køre til KBH. så finder vi et samle punkt i Tyskland vi mødes og forsætter turen i fælles skab )
Et godt sted ville være i Lübeck.

Hjemkomst bliver søndag den 20/7 om eftermiddagen ca kl ??

VIL du med så giv et praj herom og så bare MØD OP på start ADR (y)

Målet er Spanien MADRID ( Eurovillas ) hos min søster der bor der. kørsel fra KBH på ATV med ca 90-100 kmt ( 2600 km ca ) 2-2,5 dag. målet er den Spanske grænse søndag inden kl 15 hvis vi ikke er der inden kl 15 så køre vi mod Italien.

Derfra tager vi den på lysten til hvad vi vil.

det bliver en tur på havde vi lyster der er ingen planer ingen indlagte overnatningen ! folk skal regne med at overnatninger bliver nok hvor vi finder noget !

DELTAGERE........
( Der bliver kun vist her hvem der deltager på turen. så hold øje med dette første indlæg på tråden. da det kun bliver den som bliver opdateret løbeende........... )

1. John Jensen ( ATV ) melder Maskinen køreklar (y)
2. Nutcase ( ATV ) JEG SKAL AFSTED LIGE MEGET HVAD om jeg så skal køre Alene !
3. Weednation (ATV ) vil ikke gå glip af sådan en tur. Maskinen køre klar.

OPSAMLINGS STEDER

1. Rønnede ca KL. 18.00 11/7
2. syd for Lübeck ca KL. 22.30 11/7 ved byen Hammoor hvor motorvej fra Lübeck E22/1 mødes med 21/404 fra Kiel. Vi skal forsætte sammen af.
3.
4.

Det er IKKE et krav. men helt klart en ting der kan anbefales er VEJHJÆLP i EU til turen.
det kan blive MEGET DYRT ikke at have det.

SÅ KOM FRISK OG VÆR MED PÅ DENNE FEDE TUR..................... (y):R5 (y):R5
Useriøse Personer frabedes. da de ødelægger det for dem som deltager og spilder min Tid !
Den Dag jeg giver slip på mit indre barn. Er den dag jeg indrømmer jeg er blevet gammel og kedelige.
køre Hyosung TE 450
Træffes på 22988834
Svar
Som du har skrevet er jeg selvfølgelig med på den. Jeg regner med at blive samlet op på vejen mod Rødby. Muligvis ved Rønnede afkørslen.
Kører af Dinli 904
Svar
John Jensen det er en aftale. vi køre kl 18 såååå skal vi sige ca kl 19 er vi der ved rønnede afkørslen (y)
Den Dag jeg giver slip på mit indre barn. Er den dag jeg indrømmer jeg er blevet gammel og kedelige.
køre Hyosung TE 450
Træffes på 22988834
Svar
Det skal nok blive en fed tur, men lige et spørgsmål.
Hvis vi køre klokken 18:00 fra København, skal vi så køre i 18-20 timer derfra(det vil sige om natten), eller skal vi bare køre nogle timer ned i Tyskland? Smile
Jeg er ung og fuld at ATV i blodet!
Indehaver af en Hyosung TE450(15.000KM +)
Tidligere Indehaver af en ADLY 500S(12.000KM)
Svar
Lasse vi køre til vi ikke gider mere og finder et sted at sove nogle timer og køre så videre.........
eksempel....... vi køre kl 18. to timer til rødby så kl 20. en time til at sejle så er kl 21. så køre vi måske 4-5 timer. på den tid kan vi være et godt stykke nede i tyskland og så er kl 01-02 ca sover 5-6 timer. køre videre og vi kan være i venedig lørdag aften på en tidspunkt
køre Hyosung TE 450
Træffes på 22988834
Svar
Super, skal bare lige sikre mig at jeg vil kunne overleve turen Smile

Vi bør også sætte et krav(ligesom der var på Nordkapp turen), at man skal have Vej-hjælp i Europa. Så vi ikke kommer ud for en træls situation... Smile
Svar
LAsse du kørte da 400+ km i et hug i torsdags. så kan du også klare denne tur griner.

og der bliver holdt pauser i det omfang der bliver behov for det
køre Hyosung TE 450
Træffes på 22988834
Svar
Er der nogle der tager passagerer med, har overvejet at tage min bedre halvdel med...? Smile
Svar
Nope køre alene (y)AngryBig Grin
køre Hyosung TE 450
Træffes på 22988834
Svar
Weednation

Den forbandede møgkælling blev pænt hys da jeg fortalte at nordkap var aflyst og vi kørte syd på og vi måske nok endte i Rom. fordi vi havde snakket om vi skulle derned sammen Big Grin Denne gang gik der kun en dags tid så snakkede hun til mig igen Big GrinBig GrinBig Grin

Efter vores sverige tur. tror jeg ikke det på nogen måde bliver behageligt at skulle sidde to på maskinen + oppakningen. så når vi køre på langtur køre jeg alene. det er jo også min kvalitetstid alene når vi køre AngryBig Grin

glæder mig til vi skal afsted der er kun 5 1/2 uge til vi skal køre til det varme syd (y)(y)

håber da et par stykker mere melder sig til inden afgang (y)
køre Hyosung TE 450
Træffes på 22988834
Svar

Forum spring:

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)