Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Endelig ATV :)
Så kom dagen igår endelig hvor jeg fik mig en ATV.
En tur til helsinge kl 22 om aften og hjem på en trailer med den langt om længe Big Grin

Valget blev efter lang overvejelse og snakken i tlf med flere på en Dinli 904 Smile
Efter der var flere der havde sagt dinli var gået konkus ringe jeg rundt og der et firma der har købt en del af firmaet så bliver stadig lavet reservdele plus AtvAtv har en masse pålager samt han kan skaffe fra hele europa så det blev valget og hold kæft den kører godt Big Grin Lige været ude og rulle på den idag sku skønt Big Grin

Dinli lightning 460 / 904
Slagelse området
Svar
Velkommen til..
Ejer af en HYOSUNG, and loving it...

:R5

Tele: 24841694
Svar
Tillykke med atv...
Svar
Og tiløk der.

Jeg har "hørt" at du kan købe et cylinder kit fra 500ccm motor modellen og sætte over på din, hvis du mener du skal have lidt "xtra" af det hele
Venlig hilsen
Kbh. Quad
Red Bull Edition by Jarvig
Svar
Tillykke med maskinen håber vi kommer til at se dig med på turene også de lange (y)
Den Dag jeg giver slip på mit indre barn. Er den dag jeg indrømmer jeg er blevet gammel og kedelige.
køre Hyosung TE 450
Træffes på 22988834
Svar
Tak for det Big Grin
End til vidre er den fin nok til mig der skal ik større cylinder på kan være det kommer når har lært den bedre og kende og lige har fået lavet de ting på den jeg skal igang med her i næste uge regner jeg med Smile

Skulle i da meget gerne jeg vil ik holde mig tilbage når der nogen turer der skal køres ihverfald Smile

Slagelse området
Svar
Det gør vi været en tur i slagelse idag og så til stenlille og tilbage igen sku skønt dog vil jeg gerne have rulle gas på den Big Grin

Slagelse området
Svar
Det skulle vi lige have vidst, så kunne vi have kørt med. Kæresten og jeg var ude og trille lidt rundt på Vestsjælland her i eftermiddags.
Svar
Så må vi da lige finde en dag hvor der kan køres en tur Smile

Slagelse området
Svar
Tilykke Blom, ses på på Roskilde havn, her på torsdag? Big Grin
Jeg er ung og fuld at ATV i blodet!
Indehaver af en Hyosung TE450(15.000KM +)
Tidligere Indehaver af en ADLY 500S(12.000KM)
Svar

Forum spring:

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)