Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
En fra Herredet
Hej.

Jeg hedder Emil, og er fra Skibby - jeg er på udkig efter en gadeatv Smile

Har ikke bestemt mig.. da der er lidt overvejelser... Fx. vil det jo være smart hvis at den lang hårede kan være med...

Men hvor kan man se dem I virkelig virkelighed?
Ironi og Sarkasme kan forekomme.

ATV LØS :S
Svar
Hehe, er køge sådan nogle idioter?

Svar
Hej Emil, og velkommen til GadeATV.dk!

Jeg vil forslå dig at køre ned til Tappernøje, hvor NPMotor ligger. Da de har et af de største showrooms, samt over 50 maskiner(hvis det ikke er over 100)...

Du kan bare ringe der ned, men de vil nok bede dig om at kigge forbi, da ATV'er er en smags sag. Når du har fundet nogle modeler du syntes om, kan du skrive her på forumet hvor vi er flere som nok skal komme med pluser/minuser ved dine valg Big Grin

Lige meget hvad, HOLD DIG VÆK FRA KINA MASKINER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Når det er godt vejr om torsdagen samles vi på Roskilde havn omkring 18:30-19:30 tiden. Kom endelig og snak med nogle ejere. Big Grin

P.S. Køge MC, kan jeg ikke anbefale, da de går efter salg og ikke sandheden...
Jeg er ung og fuld at ATV i blodet!
Indehaver af en Hyosung TE450(15.000KM +)
Tidligere Indehaver af en ADLY 500S(12.000KM)
Svar
Hej weed.

Den med Kina Maskiner, havde jeg godt regnet ud Wink

jeg har luret på Te450, men aner ikke om man kan være to på den... Må jo ud og kigge, og evt. en tur til tappernøje.. Smile

Svar
Den holder ikke helt den med kina maskiner.

CFMOTO
Wuzhou Road, Yuhang Economic Development Zone, Hangzhou 311100, Zhejiang Province, CHINA <----
Wink
Svar
Kineser kan bruges. Men hold dig fra alt muligt 10-20000 kroners lort.
Jeg har en lille linhai 260 4x4 uden plader til at bruge på farmen. Den gør det fantastisk på trods af den lille motor. Den bliver ikke skånet for noget. Og har aldrig fejlet noget.
En linhai 600 v-twin v2 4x4 ville ikke gøre mig noget hvis jeg kom til sådan en en dag. Så engang en der legede med polo og en snor. Der var poloen ikke til meget.

Men ellers gå efter amerikansk, japans hvis du har for mange penge. Taiwan hvis du ikke vil rive hele muldvapskinnet og stadig ha kvalitet.
Linhai 260 4x4
En 250 ccm kineser.
Tidligere Aeon cobra 220. på plader
Svar
Ikke at jeg er sikker på at jeg vil bruge den slags penge, men kender I den her?

http://npmotor.dk/shop/product_info.php?...ts_id=1816

Svar
den her som Kedelspasseren fandt er da et rigtig godt bu på en fin atv.

http://www.dba.dk/hyosung-2008-450-ccm-1...008445483/
Ejer af en HYOSUNG, and loving it...

:R5

Tele: 24841694
Svar
Hej igen Emil,
Kendelpasseren har sendt en masse links til DBA, og vil lige skrive til den, at hvis du planlægger at køre på vejen(evt. sammen med os, så vil alt under 450CC ikke kunne holde til det i længden).

Men hensyn til Quaddrift'en som du selv har linket til, skulle det være god kvalitet, dog lidt anderledes i styringen end diverse andre quads. Blandt andet fordi den har differentiale.

De modeler som jeg lige hurtig kan liste hvis du er til quads er:
ADLY 500S - Min tidligere
Hyosung TE 450 - Min nuværende
SMC RAM 520
Raptor 700R
Dinli 904/901
Honda TRX 700
Kawasaki KFX 700
Cectek Estoc 500
Cectek Quaddrift 500

Jeg har også lige sendt dig mit nummer i en PM.
Jeg er ung og fuld at ATV i blodet!
Indehaver af en Hyosung TE450(15.000KM +)
Tidligere Indehaver af en ADLY 500S(12.000KM)
Svar
hvis du vil sen en HYO så bor jeg i nærheden af dig, så kan jeg sagtens køre en stor omvej til dig så du kan se den Wink

Ellers så tage en snak med Weed, han har styr på det og køre MEGET.
Ejer af en HYOSUNG, and loving it...

:R5

Tele: 24841694
Svar

Forum spring:

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)