Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ny fra Frederikshavn
Hej alle, fedt forum. En 24 årig nordjyde der er klar til vind håret. Har det sidste halve års tid kørt SMC Jumbo, det var min første gade atv, og jeg har været ovenud tilfreds. Jeg har kørt atv siden 13 års alderen og har været en del atver og quads igennem. SMC'en er en nem atv der bare kører, og starter hver dag. Jeg har vekslet en del mellem vej, grus og skov dog hovedsageligt landevej og derfor blev jeg nød til at skulle prøve noget andet. Det har været en perfekt begynder maskine, den har ikke fejlet andet end almindelige sliddele, og dem har man kunne få 4-5 steder i Nordjylland. Det eneste minus for mig var at den ikke er spændende at køre ret meget over 70 kmt på, så jeg tænkte at jeg måtte prøve noget der er mere beregnet til asfalt.

Jeg synes det er utroligt svært at skulle ud og købe maskine. Der er ligeså mange meninger som der er mennesker syd for nordpolen. Jeg har brugt mange aftener på læse nettet tyndt, til sidst blev feltet indskrænket til Cectek Quaddrift, Hyosung Te, Smc Ram, og Dinli 901/904. Anmeldelser er umulige at finde synes jeg, så man kan næsten kun gå efter sin mavefornemmelse. Jeg vil i hvert fald indenfor den nærmeste fremtid skrive en anmeldelse om hvad jeg syntes om SMC'en. Måske det kan hjælpe en fremtidig køber.

Nå men jeg endte med at købe en Dinli 901. Hvorfor kan egentlig ikke svare på endnu. Måske et impulskøb. Men mon ikke at det nok skal blive spændende når der bliver lidt varmere. Den mangler lige et rulle gashåndtag, og så er jeg klar til at kører Danmark tyndt med jer. Wink

Attached files
[Image: 20160110_150420.jpg]
Dinli 901

Tidligere Smc Jumbo 302
Svar
Tillykke med maskinen.
Svar
Tillykke med maskinen, så ses vi måske på Bornholm til sommer??????????:r2(y)
G M N GOES 625 I Max
Svar
Tillykke med den. Udmærket valg ;-)
Så vil du måske med til Hune bageren Smile

En tur til Bornholm er jeg altså også ved at være moden til.
Tidligere ejer af: SMC 302, Dinli Centhor 700 og Adly 500. Kører nu Honda VFR800
Svar
Jeg er både klar på Bornholm og helt sikkert også klar på kage. Har læst en del om Hune bageren så det skal da prøves. Big Grin
Dinli 901

Tidligere Smc Jumbo 302
Svar
Fedt en mere til hunebageren det bliver godt og Bornholm (y)Smile
Honda 1000RR
Svar

Forum spring:

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)